Retourneren en klachten

Retourneren

Wij leveren alle artikelen met garantie die van het artikel verwacht mag worden. Mocht een artikel niet aan de verwachting voldoen, dan kan deze geruild of geretourneerd worden. Echter gelden er voor ruiling enkele voorwaarden.

Retourprocedure

  1. Geef je retourzending per telefoon of e-mail aan ons door
  2. Het te retourneren artikel moet binnen 14 dagen na ontvangst inclusief factuur en een toelichtende brief aan ons geretourneerd worden
  3. Zorg dat de zending voldoende gefrankeerd is. Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd
  4. Het artikel mag niet beschadigd zijn en dient in de originele verpakking en verzenddoos geretourneerd te worden
  5. Na ontvangst van het artikel met bijbehorend factuur en een toelichtende brief, krijg je van ons een bevestiging en zal het aankoopbedrag inclusief onze verzendkosten binnen 30 dagen op je rekening worden overgemaakt



Klachten

Ben je niet tevreden over onze dienstverlening of heb je een klacht of opmerking over bijvoorbeeld de webshop, onze medewerkers of een geleverd product? Dan horen wij dit graag. Wij dragen onze service hoog in het vaandel en alleen met jouw feedback kunnen wij deze service nog verder verbeteren.

U kunt een email sturen o.v.v. klacht naar:
Boilie Discounter (Chamel BV)
info@boiliediscounter.nl

Wij nemen binnen 2 werkdagen na ontvangst van de klacht contact met je op.